הצהרת נגישות מלון פרא

הסדרי נגישות במלון פרא
אנו רואים בכל לקוחותינו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה למתקני ושרותי המלון. אנו עושים את מרב המאמצים לאפשר נגישות לאורחים בעלי כל סוגי המוגבלויות.

לנוחיותכם, מפורטים הסדרי הנגישות העומדים לשירותכם במלון:

חניות נכים:
במגרש החנייה (מצד שמאל לכניסה הראשית) יש 2 חניות נכים.
ניתן לחנות לזמן ממושך בסמוך לכניסה הראשית של המלון.

כניסה ראשית למלון:
מרחק מחניית נכים לכניסה הראשית – 10 מטרים.
הדרך מהכניסה הראשית לקבלת המלון נגישה לאורח בכיסא גלגלים.

שרותי נכים ציבוריים:
השירותים נמצאים בקומת כניסת הקבלה.
תא השירותים בגודל 200/138 ס”מ.
פתח דלת התא ברוחב 82 ס”מ.
קיים מאחז יד מתקפל.
דלת התא נפתחת החוצה.

דלפק קבלה:
בדלפק הקבלה יש לולאת השראה לשימוש אורחים עם מוגבלות שמיעה.
יש דלפק מונמך ומותאם בחלקו.
לבקשת אורח ניתן פולדר לחתימה על מסמכים, כך שהאורח יוכל לחתום על המסמכים בקבלה גם לא בגובה הדלפק.

מעליות:
מעלית המלון נמצאת בלובי הכניסה. המעלית נגישה ומובילה לחדר המונגש.
דלת הכניסה למעליות ברוחב 90 ס”מ.
המעלית בגודל 160/110 ס”מ.
יש כריזה קולית.
לחצני המעליות מובלטים וכוללים כתב ברייל.

בריכת שחייה:
קיים בהיקף הבריכה מעקה היקפי עשוי בטון בגובה 40 ס׳׳מ וברוחב הושבה 60 ס׳׳מ. קיימת אפשרות להושבה על המעקה ההיקפי, כאשר האורח יכול להסתובב פנימה לתוך הבריכה עם עזרת הצוות במידת הצורך.
יש דרך נגישה לבריכה.
שירותי הנכים נמצאים כ-60 מטר מהבריכה, באזור המסעדה.
ניתן לבקש מגבות בכל עת מהמציל.
יש אזור מוצל ומרוצף בקרבת הבריכה.
בר הבריכה בגובה 90 ס׳׳מ. ניתן לבקש שירות מלצרים סביב הבריכה.

חדר האוכל/מסעדה:
קיימת דרך נגישה לחדר האוכל/מסעדה.
מזנון להגשה עצמית בגובה 90 ס”מ.
צוות העובדים מתודרך לסייע לבקשת אורח עם מוגבלות.
קיימים שירותי נכים במסעדה, פתח דלת 86 ס”מ, רוחב תא 152/177 ס”מ.

חדר נכים במלון (חדר 32):
חדר מס׳ 32 הינו החדר המונגש במלון. החדר נמצא במרחק 12 מטר מהמעלית והדרך אליו נגישה. הדלת הראשית ברוחב 88 ס”מ.
החדר מרווח ומאפשר גישה נוחה למיטה זוגית בגודל 180/200 ס׳׳מ, גישה נוחה לארון הבגדים, למרפסת ולחדר הרחצה המונגש שכולל 2 מאחזי יד לשירותים, מאחז יד וספסל ישיבה במקלחון. פתח חדר הרחצה ברוחב 85 ס”מ, נפח המקלחון 207/154 ס”מ.

שירותים נוספים:
לבקשת אורח ניתן לשנות את גובה המיטה ולהזיז רהיטים בחדר המותאם.
לבקשת אורח ניתן סיוע בקבלת/החזרת מגבות במתחמי הבריכה.
לבקשת אורח ניתן ליווי וסיוע לאורחים עם מוגבלות בראייה.
לבקשת אורח ניתן לשמור חניית נכים לאורח המגיע ברכב נושא תו נכה.
בחדרי האירוח מועברים שידורי טלוויזיה ייעודיים הכוללים כתוביות (סמויות).
כניסת חיית שירות (לרבות כלב נחייה) מותרת בהצגת האישורים המתאימים בטרם האירוח, ושהותה במלון הינה בכפוף להוראות הדין.

נגישות אתר האינטרנט
מלון “פרא” שם לו למטרה ופועל לקדם את נושא הנגישות.
אנו רואים בכל לקוחותינו / גולשי האתר שלנו לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות
מנגישות מלאה למתקני ושרותי החברה.
אנו דאגנו להנגיש את מקור המידע החשוב ביותר שלנו והוא אתר האינטרנט של החברה .https://www.pereh.co.il
אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לאפשר לכל גולש להשתמש בשירותי החברה
באופן מלא רגיש ושוויוני כאשר החוק מהווה רק בסיס שממנו אנו שואפים להגדיל
ולשפר את נגישות המידע ללקוחותינו ובכך גם להגדיל את קהל לקוחותינו.

הנגשת השירות ללקוחות המלון:
מנהלי / עובדי החברה עברו הכשרה בתחום נגישות השירות לבעלי מוגבלויות.
במסגרת ההדרכה קיבלו מנהלי/עובדי החברה כלים להתמודדות עם נושא הנגישות
כולל התנסות חווייתית בהבנת המגבלה הפיסית של בעלי המוגבלויות והבנת הצרכים
של כלל הגולשים באתרי החברה.
הנגשת השירות והמענה הטלפוני:
מוקד השירות הטלפוני של החברה פועל לטובת לקוחות עם מוגבלות והנם ללא
מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה ברורה בעברית ו/או באנגלית.
שירות לקוחות טלפוני: 077.331.1222 לכל פניה ו/או שאלה בכל נושא הקשור למוצרי
החברה ו/או שירותי החברה.

הנגשת השירות באמצעות הדואר האלקטרוני:
info@pereh.co.il : ניתן לפנות אלינו גם באמצעות הדואר האלקטרוני של החברה

פנייה בנושא נגישות
אנו נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות לשיפור חווית הגלישה באתרנו.
הנכם מוזמנים בכל עת ליצור קשר:

שם ממונה הנגישות: ליאור ביטון
מספר הטלפון של רכז הנגישות : ‭054-9935473‬
דואר אלקטרוני : info@pereh.co.il

תאריך עדכון: 13 באוגוסט 2023.